Chcete být důležitou součástí týmu, kde vaše práce opravdu dává smysl? Umíte si zorganizovat den, zvládáte multitasking a zároveň máte ráda, když vše klape, jak má? Pak hledáme právě vás! A to do pobočky Broker Point Premium v Karlových Varech.
Co bude Vaší náplní práce?
🔹 Každodenní komunikace s klienty a obchodními partnery
🔹 Administrativní zpracování klientské dokumentace
🔹 Organizace a zajištění plynulého chodu kanceláře
🔹 Příprava podkladů pro jednání a schůzky
🔹 A další pestré úkoly, díky kterým žádný den nebude stejný
Co od vás očekáváme?
✔️ Skvělé organizační schopnosti a proaktivní přístup
✔️ Samostatnost, spolehlivost a flexibilitu
✔️ Výborné komunikační dovednosti – mluvené i psané slovo je tvůj kamarád
✔️ Dobrou znalost práce na PC (MS Office a další běžné nástroje)
✔️ Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
✔️ Příjemné vystupování a chuť se učit novým věcem
Co nabízíme?
✅ Stabilní zázemí velké a úspěšné společnosti
✅ Pracovní smlouvu na dobu neurčitou (HPP)
✅ Odborné zaškolení a možnost dalšího vzdělávání
✅ Příležitost kariérního i osobního růstu
✅ Přátelskou atmosféru, kde ti kolegové vždy pomůžou

Chcete se k nám přidat? Pošlete nám životopis a něco málo o sobě skrze kontaktní formulář níže a můžeme domluvit termín pohovoru. Těšíme se na setkání s Vámi.